Wednesday, May 23, 2012

Come Back Jack

   Yaklaşık 2 aydır post yazmıyorum ki gerçekten kalbimin içceğizinde de yazmamamın acısını yaşadım. 1 haftadır da tekrar yazma isteğindeydim ki bu haftasonu yaptığım ufak İzmir tatilinden daha iyi ve canlandırıcı bir geri dönüş düşünemiyorum. 


   Bu haftasonu biricik sevgilimin doğum günü olduğu için ona ufak bir İzmir tatili hediye ettim. Cuma akşamı yağan yağmur sağolsun uçağımızı 2 dakika farkla yakalayabildik. Bu Mikail coştu yemin ediyorum, İstanbul mu Amazon mu belli değil, Allah'ını seven Mikail'in üstüne biraz akıl fikir atsın. 


   Güç bela uçağı yakaladıktan sonra İzmir'e indik ve direk otele yol aldık. Key Hotel adlı 34 odalı bi butik otel ayarladım tam İzmir'in merkezinde. Gerek hizmet kalitesi gerekse otelin fiziksel koşullarından çok keyif aldım söylemem gerek, meraklıları buradan bakabilir.  Otele varır varmaz odamıza çıktık ve önceden ayarladığım şampanya ve pasta sürprizinden sonra yol yorgunluğumuz da geçsin diye geceyi otelde geçirdik.




   Aslında totalde yemek yemek ve ufak gezintiler dışında otelden pek de dışarı çıktığımızı söyleyemem. Yani İzmir merkez sayılabilecek Alsancak'ın dışına pek çıkmadık. Ama yine de İzmir'i ve insanını yeterince gözlemleyebildiğimi düşünüyorum. Türkiye'nin her yerinde görülen "aa bak ne giymiş kız" bakışlarından burda da kaçmak gibi bir niyetimiz olmasa da gayet şort t-shirt kombinine uzaydan düşmüş yaratık muamelesiyle bakılması İzmir insanının demek ki hala kent-büyük şehir ikilemi arasından çıkamadığının kanıtı. Yazlık yer dersin, alışıktır dersin ama yok, tam tersi. Şu türk insanı milletin ne yaptığıyla daha az ilgilenip kendine baksa, koca kıçlı teyzeler güzelim genç kızların mini eteklerini çekiştirmeseler mesela, yemin ederim dünya huzurlu ülke top 10'ine ataklı bir giriş yapardık. Tabii ki genelleme yapmamak gerek, kesinlikle dünya görüşü olarak daha geniş insanlar da çoktur eminim ki ama biz karşılaşamadık demek ki. İlk kez ve büyük umutlarla gittim İzmir'e ama sanırım bir İstanbullu olarak İzmir beni kesmedi. İzmir, dadlum, bizımla diğılsın ne yazık ki.


   
   Yine içimdeki şebeği durduramadım, nasıl eğleniyorum belli değil.

   Dediğim gibi otelden yemek yemek dışında pek çıkmadık. Dışarı çıktık çıkmasına ama normal akşamlarda İstanbul'a kıyasla dışardaki insan sayısı 3'ü geçmez yemin ediyorum. Sadece belirli mekanlar var dolup taşan. Yani yaş grubuna göre ayrılmış gibi mekanlar, birinde ergenler sıkış tıkış, diğerinde anneanneler dedeler gece sohbetinde. Ama 30 mekandan 1'i dolu, görüntü olarak o da komik. Önünden yürürken hareket var demek ki bu kısımlarda diyorsun ama  3 adım sonra aynı sessizlik, aynı ölülük.

   Sadece cumartesi akşamı çok doluydu her yer, ama onun sebebi de cumartesiden ziyade 19 Mayıs olmasıydı sanırım. İzmir'in en sevdiğim özelliklerinden biri aşırı Atatürkçü olmaları. Her yerde Türk bayrakları ve heykeller, anıtlar var. Sen unutursan İzmir hatırlatır şeklinde. 

 Akşam yemeğine çıktığımızda 19 mayıs konseri için gelmiş Mor ve Ötesi dalgası yakaladı bizi. Mekanda çalan müzikten ziyade konseri dinledik. Zaten İzmir de cumartesi için değil, kutlama ve Mor ve Ötesi için sokağa dökülmüş resmen.






  
   Biraz eleştirdim İzmir'i farkındayım ama dediğim gibi, bana böyle denk gelmiş de olabilir, genel olarak İzmir'in ününü karalamak gibi bi amacım yok tabii ki. Şunu da söylemeliyim ki gerçekten dendiği gibi İzmir insanı güzel.

   Tatil bize kısacık geldi ama çok keyif aldık. Sevgilim şu güne kadar geçirdiği en güzel doğum günü olduğunu söyledikten sonra taçlanmış da oldu tatilimiz benim için.








   Ayakkabılarımızın resmini de koyarak 1997 gençlik akımına selam çakıyorum burdan. Bu arada resmen 2 dakikada sectiğim bu nude süet ayakkabılarımı iyi ki almışım dedim bu tatilde.

   Hepinize yaza gün saydığımız şu günlerde keyifli ve güneşli günler diliyorum :)

5 comments:

  1. gittiginiz Hotel gercekten güzelmis öyle bir hotelden bende cikmazdim;)
    bu arada Blog dünyasina yeniden hosgeldin;)

    ReplyDelete
  2. Hi friend......
    It’s nice to be a friend with you.
    But may give you somethings special.
    You should to try it. It’s free, friends.
    HERE

    ReplyDelete
  3. i am back with a new blog:
    skadiida.blogspot.com

    xx

    ReplyDelete
  4. Awesome look so nice
    and those pics are super cool
    love it
    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/12/reason-why.html

    ReplyDelete