Thursday, March 1, 2012

Marni at H&M

       Marni at H&M. Dev marka H&M'in büyük ve lüks tüketim sayılan markalarla daha önce de yapmış olduğu işbirliklerinden biri. Ne yazık ki beni en çok hayal kırıklığına uğratan olduğunu da söylemek zorundayım. Bunun tabii ki H&M'le alakası yok, Marni'yle var. Marni oldum olası kesimlerini ve desenlerini beğendiğim ancak hiçbir zaman orta derecenin üstüne çıkamamış bir marka benim için. Bu koleksiyonu da incelediğim zaman hayal kırıklığına uğramam normal aslında.
      
       Dediğim gibi desenleri ve kesimleri hoş ancak koleksiyonu incelediğim zaman çok gereksiz ve düz gördüğüm parçalar var. Gayet basic sayılabilecek ceket-pantolon kombinleri ya da sadece rengi keyifli olan düz renk gömlekler ve kazakları görmek mutlu etmedi beni aslında. Onun dışında yarım yelek, kravatlar ve desenli şort ve gömlekler hoş. Parçalar bana göre özgünlükten uzak olsa da her türlü şeyle ve şekilde kombinlemenin mümkün olduğu güzel parçalar, haklarını yememek lazım. Kadın koleksiyonuysa erkeğe göre daha canlı ve fresh. Desenler daha bahar canlılığında ve Marni havasını hissettiren aksesuarlarla tamamlanmış.
       
      Tarzım değil dedim, benim için orta dedim ama yine de 7 Mart akşamı İstinye Park'taki alışveriş partisinde olacağım ve almayı düşündüğüm bir-iki parça var. Koleksiyon ise 8 Mart'ta mağazalarda. Gitmeden sitesine bakın, beğendiğiniz parçaları seçin ve ona göre hareket ederek alışverişinizi kolaylaştırın derim ben ! Hugs'n kisses :)







       Marni at H&M. One of the collaborations of H&M with the luxury brands. But i have to say this is the least satisfying one for me. It has nothing to do with H&M of course, it's because of Marni which has always been an average brand for me. I can say that their cuts and patterns are the only things i like about them so my disappointment when i looked over the collection was actually accurate.

       Like i said, the patterns and the cuts are nice but when i look at the collection i see lots of plain and unnecessary pieces. The reason i am unhappy is actually seeing basic jackets and pants or simple shirts and jumpers. Other than that the half vest, ties and patterned shorts and shirts are nice. For me absence of originality is clear. However the pieces are really easy to combine. You can use almost all of them in a lot different looks. The women collection is more alive and fresh than mens. The patterns symbolize the liveliness of spring and it's perfected with accessories that represent the Marni style.


       "It's not my style, an average brand for me" i said but i'm still going to the shopping party before the actual selling and i got some pieces to buy on my mind. If you intend to buy some, check the site and make sure what are you going to buy to make your shopping easier for you! Hugs'n kisses :)

2 comments: