Thursday, March 8, 2012

Marni at H&M Shopping Party

     Dün akşam Marni at H&M'in alışveriş partisi vardı. Tabii adı sözde parti, vaktimizin çoğunu kasada kuyrukta geçirdik. Koleksiyonu çok da beğenmediğimi söylemiştim zaten, bir-iki parça alıp çıkmayı planlamıştım ve dediğim gibi de yaptım. Gelin görün ki çıkabilseydim tabii ! Mübalağa yapmıyorum, en az 2 saat beklemişizdir kuyrukta. Partinin tek olayı üç bin beşyüz saat süren kuyruğuydu sanırım. Parti kavramını desteklemek için koydukları dj ve barın ne kadar işe yarayacağını düşündüler bilmiyorum ama iki kadeh şampanya içmek sinirlerimi alt üst etmeyi pek de engelleyemedi.


       Tuba Ünsal ve Eda Taşpınar gibi ünlüler de vardı ; kalabalığın içinde gözüme çarpan onlar oldu. Tuba Ünsal ne ara almış giymişse koleksiyondan uzun bir elbise giymişti. Biz orda kuyrukta beklerken hatunu elbise içinde süzülürken görünce içimden az lanet etmedim.



                                                                               Sıkıntıdan yapmadığım şebeklik de kalmadı yani.

             Akşamın sonunda ayakta beklemekten bitap haldeydim. Sanki yavru fil taşımış kadar yoruldum, bir o kadar da sıkıldım. Bir yelek ve fular için bu kadar beklemek aptalca geldi yani. Hani bayıldığım parçalar olsa mızmızlanmazdım. Yine de sonunda poşetleri alıp evde beni bekleyen yatak ve yorganıma kavuşma hissi güzeldi. Bir dahaki posta kadar see you later alligator gibisinden lame bir hoşçakalın, hugs'n kisses! :)



7 comments:

  1. great blog!
    http://viva-la--jenny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. It looks like the party was quite a fashionable one;-) Very fancy!

    ReplyDelete
  3. Nice site! Found you on lookbook. followed you through GFC. Pls visit mine too!

    http://carmiscaprice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Selam Mert:)
    yorumun icin tsk ederim.
    neler aldigni merak ettim herhalde en kisa zamanda gösterirsin;)
    bu arada Blogunu begendim :)
    takipdeyim:)

    ReplyDelete
  5. Nice pics !!

    Dear, I am hosting FoxHouse international giveaway currently, where you can win $50 worth of Apparels and Shoes...Would mean a lot...Just click the link below to enter :)

    Enter FoxHouse giveaway and win $50
    ♡ StylishByNature.com

    ReplyDelete
  6. Fantastic blog and brilliant post!!! You're amazing!!! Your sense of style is fantastic too!!! Absolutely brilliant...

    the-white-list.blogspot.com

    ReplyDelete