Monday, March 5, 2012

March Luck (!)

       Mevsimsel değişiklikle birlikte havalar belki ısınır, bu mart bize kazma kürek yaktırmaz diye içimden dualar ediyordum ki yine götümüzü donduran havalardan kurtulamadık. Soğuk hava yetmezmiş gibi internetim de kesildi. İyice bahtsız bedevi moduna girdim yani Mart sağolsun. Bu postu da Starbucks köşelerinden yazmak zorunda kalıyorum ne yazık ki ; elinde kahvesiyle laptop takılan, klişe Starbucks müşteri topluluğuna soktu sanmayın da. Mart işte Mart, uğursuz. Şimdi tek eksiğimiz ciyaklayan kediler (!) 

      Ben de Mart'ın inadına en sevdiğim şeylerden biri olan pantolon aksılarımı takmaya karar verdim. Yaklaşık 1 haftadır askılarımla geri dönüş yaşıyorum, mükemmel bir aşk hikayemiz var. Bu çok sevdiğim papyonu da kombinime ekleyerek Mart'ın kötü şansına elimden geldiğince iyi girmeye çalışıyorum yani :) Herkese çabuk geçen bir Mart ; çabuk gelen bir bahar havası modu diliyorum sevgili followerlarım, hugs'n kisses :)

       With the seasonal change, i thought maybe we could see the smiley face of sun and feel a little less cold but March disappointed me as always ; we still get chilled to the marrow. On top of that my internet is not working, March is not my month i guess. And i'm sorry to say that i'm writing this post in the corners of Starbucks ; don't think that i'm one of those Starbcuks' cliche customers working on their laptops with a cup of coffee !

       I thought is there any better way to break March's bad luck with putting my braces on ? For almost a week i'm in a getting back mode with my braces, we got a beautiful love story.With adding this bow-tie to the look,which is one of my favorites, i challenge March's bad luck as stylish as i want to be :)  I wish everyone a short March and a quick coming spring mode my dear followers, hugs'n kisses :)








     
Coat/ Palto - H&M
Hat/ Şapka - H&M
Shirt/ Gömlek - H.E. by Mango
Braces/ Pantolon Askıları - H&M
Bow-tie/ Papyon - Tween
Cardigan/ Hırka - Zara
Jeans/ Kot - Zara
Shoes/ Ayakkabılar - Divarese by Mario Fagni

7 comments:

  1. beautiful outfit ;)

    xx

    skadiida.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Great style, and nice to see some male fashion bloggers!


    //S//

    http://mydarlingsolitude.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I loooove your bow tie! You've got a great style!

    ReplyDelete
  4. Oh my Gosh!!! What a lovellyy bow tie it iss!!! Well...Would you mind if I borrowed it to use as kinda hair accessory?? =)

    kissesS...

    ReplyDelete